גוגל ביזנס כלי חדש לניהול סקירה בשם Google For Your Business

גוגל עבור העסק שלי הוא שוחרר גוגל פרסמה כלי חדש לניהול סקירה בשם Google For Your Business.
זהו חלק מחבילת הפתרונות העסקיים שלהם הכוללת גם את Google Base, Google Analytics, Google Finance, Google Places,
Google Translate ורשת התוכן של הבלוגים של גוגל. המטרה של גוגל ביזנס
היא לספק לעסק שלך את הכלים לניהול ביקורות "מבפנים החוצה".

 

גוגל ביזנסל עבור העסק שלי משחרר כלי ניהול סקירה חדש

Google for My Business דומה מאוד בפונקציה לפתרון העסקי של Google Places.
זה יאפשר לך לנהל ביקורות Google מתוך פרופיל Google משלך. כלי זה משתמש באותה
פלטפורמה כמו Google Places. אתה מתחבר לחשבון Google שלך, יוצר חשבון ב-Google For Your Business
ומעלה את הפרופיל והמידע של החברה שלך. לאחר מכן,
Google For Your Business יבקש ממך להתחבר באמצעות
האישורים שלך ב-Google. לאחר שתתחבר, תוכל לנהל ביקורות.

גוגל ביזנס Google For Your Business ניהול ביקורות

באפשרותך לעשות זאת על-ידי בחירה באפשרות "ניהול ביקורות" מהתפריט הראשי. Google For Your Business
מספק לוח מחוונים לסקירה שיפרט את כל הביקורות המשויכות לעסק שלך וכן מידע על הבודק.
כדי לראות סקירה ספציפית בלוח המחוונים שלך, הקש על "קבל ביקורות". תוצג לך רשימה של הערות הממוינות בקטגוריות כגון: מוצר, שירות או חנות.

אתה יכול לראות כמה ביקורות מתפרסמות ב-Google עבור העסק שלי. כדי לראות את מספר ההערות, הקש על "הצג פרטים". בתצוגה זו, תראה את כל ההערות המפורטות לפי הסדר מהגבוה ביותר ל הנמוך ביותר. המספר בסוגריים מציין את הדירוג של ההערה. אם תקיש על סמל הכוכב, תועבר לדף שבו תוכל ללחוץ על הערות בודדות.

גוגל ביזנס כלי חדש לניהול סקירה בשם Google For Your Business

סקירה על מערכת החדשה של גוגל מפות

ניתן להקיש על כל הערה כדי לקרוא את הסיכום שלה. Google For Your Business מציע גם מספר דוחות מסכם
. אם אתה סוקר ערך בלוג עבור העסק שלך, תקבל דוח סיכום עבור ערך בלוג ספציפי זה. לדוגמה, אם סקרת מאמר בנושא שליחת מאמרים, תוכל לראות את עשרת המאמרים המובילים שקיבלו את מירב התגובות. לאחר שבחרת מאמר או סדרת מאמרים מסוימים לסקירה, באפשרותך להקיש על "תצוגה מקדימה של פוסט" ולאחר מכן לקרוא את הפוסט המלא
כשתקרא כל ביקורת, Google For Your Business יספור את מספר האנשים שכתבו ביקורות. לאחר מכן הוא יציג אחוז ליד כל סקירה. באפשרותך להשתמש באחוז זה כדי לעזור לך לקבוע איזה אחוז מהאנשים נותנים סקירה זוהרת. מידע זה חשוב מכיוון שבאפשרותך לקבוע אילו תחומים בעסק שלך זקוקים לשיפורים. ייתכן שתרצה להתמקד באזורים שבהם אחוז הביקורות נמוך.

כלי ניהול ביקורת חדש גוגל ביזנס

גוגל ביזנס Google For Your Business גם משחרר כלי ניהול ביקורת חדש נוסף בשם Pinned Post.
בדומה לזה שהם פרסמו לפני כמה חודשים, אתה יכול להוסיף יישומון קטן לאתר שלך
שישמש מקום לאנשים להשאיר הערות מפורטות על המוצר או השירות שלך.
כדי לעשות את זה אפילו טוב יותר, Google For Your Business
יהיה להצמיד הערות אלה ממש באתר מפות Google,
כך שתוכל לראות אותם בכל עת. אז גם אם אתה לא באינטרנט כאשר מישהו משאיר תגובה, אתה עדיין תוכל לראות את זה!

תוכלו לקבל דרך פרסום במפות עוד לקוחות בחינם על ידי יצירת תוכן קבלת ביקורות

Google For Your Business גוגל ביזנס  דומה מאוד לכלים האחרים שהם כבר פרסמו.
שניהם קלים מאוד לשימוש ולתת לך טונות של מידע מועיל כדי לעזור לעסק שלך לגדול.
בהחלט הייתי ממליץ לנסות את תוכנת Google Maps, במיוחד אם אתה מנהל עסק שנוסע הרבה. Google For Your Business
זמין כרגע רק בארה"ב, אך הוא אמור להיות זמין בכל 50 המדינות בקרוב.

ניווט מהיר
מעוניינים
ליצור איתנו קשר?
מלאו את הפרטים
ונציגנו יחזרו אליכם